BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 23 September 2014

Untitled

Pada aku dalam hidup ni kita cuma ada tiga fasa. Past, now and future. Paling perit dan penuh memori for sure la yang dah jadi sejarah, paling best is what is happening right now dan yang paaaaaaaling misteri ialah yang akan datang. Kalau kau tanya aku which part of life yang aku paling suka? Aku suka masa depan. Sebabnya kita boleh create cerita dan ending yang macam mana. If kau nak happy ending, work hard but kalau nak harsh ending, work less.


Apa-apa pon yang nak jadi sekarang let it be. Tapi bergantung jugak dekat apa yang kita buat sekarang. Someone pernah pesan kt aku jangan harapkan hasil kelak nanti menyesal tak sudah. Rezeki yang Allah nak bagi, kita sebagai hamba tadah dan terima but jangan pernah sekali kau lupa untuk bersyukur. Yaaa, as a human being for sure kau akan selalu rasa tak cukup dan tak puas but kau kena tau apa yang kau dapat tu sebenarnya adalah yang terbaik untuk kau.

Masa lalu? Jangan sesekali disesali dan dibenci sama sekali. Diratap pun tak usah. Buat bazir masa je. Dan buat buang tenaga je. So conclusion dia.



"You'll never enjoy your life if you're living inside the past"
-Greyson Chance-